Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wie levert mijn bestelling?

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Vervolgens doorloopt u alle benodigde stappen alvorens u uw bestelling afrondt.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel Pacomer Traiteur ophalen?

Nee, dat is nog niet mogelijk.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt direct een orderbevestiging op het door u opgegeven emailadres. Indien u deze niet heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op via info@pacomer.nl of via telefoonnummer +31(0)20 4711323.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u direct nadat u uw bestelling heeft verzonden contact op te nemen door een email te sturen naar info@pacomer.nl of bel naar telefoonnummer +31(0)20 4711323.

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen middels een email naar info@pacomertraiteur.nl.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

U kunt betalen via

iDeal. Veilig betalen via uw eigen bankomgeving. Uw bestelling wordt verzonden nadat uw betaling is verwerkt. De betaling loopt via onze betalings-provider Mollie. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.

PayPal, Creditcard (VISA, MASTERCARD). Snel, veilig en gemakkelijk.

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Bij een bestelling vanaf 60 euro brengen wij geen bezorgkosten in rekening. Bij een bestelling onder de 60 euro betaalt u 5,95 euro bezorgkosten. Daarnaast is het mogelijk om uw bestelling 's avonds te laten bezorgen, deze bezorgopties van PostNL verschijnen automatisch op het scherm tijdens het bestelproces, hier wordt 2,00 euro extra voor in rekening gebracht.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

U kunt uw bestelling volgen via de track&trace link in uw mailbox, welke u ontvangt nadat uw pakket is aangeboden bij PostNL. In de meeste gevallen geldt, vóór 14.00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Bij elk product staat in oranje letters aagegeven of een product op voorraad is of niet. Als het product niet op voorraad is, wordt  in donkerrode letters aangegeven  'niet op voorraad'.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats via PostNL. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres, of indien gewenst, in de avond (zie bezorgopties PostNL tijdens bestelproces). PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering, dan komt PostNL nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van PostNL en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak met exact tijdstip te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen, maar dit geldt alleen voor niet consumeerbare bestellingen (zoals bijvoorbeeld terracottaschaaltjes). In deze periode kun u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren, met uitzondering van eetbare producten. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer u een product retour stuurt inclusief een kopie van uw bestelformulier, ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken na ontvangst wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neemt u direct na ontvangst contact met ons op, dan proberen wij u verder te helpen. Dit kan telefonisch op telefoonnummer +31(0)20 4711323 of stuur een email naar info@pacomer.nl.