Veel gestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dit is mogelijk.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt direct een orderbevestiging op het door u opgegeven mailadres.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u direct nadat u uw bestelling heeft verzonden contact op te nemen door een email te sturen naar info@pacomertraiteur.nl of bel naar telefoonnummer 020-4711323.

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen door een mail te sturen naar naar info@pacomertraiteur.nl.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

U kunt betalen via iDEAL en creditcard, deze betaling loopt via onze betalingsprovider Mollie, om een veilige betaling te garanderen. Daarnaast is het mogelijk te betalen via Paypall. Uw bestelling wordt verzonden nadat  uw betaling is verwerkt. En het is sinds kort mogelijk achteraf te betalen via Afterpay.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)

AfterPay voert voor pacomertraiteur.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Bij een bestelling vanaf 60 euro brengen wij geen bezorgkosten in rekening. Bij een bestelling onder de 60 euro betaalt u 5,95 bezorgkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

U kunt uw bestelling volgen via de track&trace link in uw mailbox, welke naar u verstuurd wordt via een automatisch systeem. Nadat uw pakket is aangeboden, is er meer informatie beschikbaar over het verwachte bezorgmoment. Normaal gesproken wordt uw pakket binnen 1 á 2 werkdagen geleverd.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Als het product niet op voorraad is, zult u vanzelf zien dat het niet mogelijk is het product te bestellen.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wij zullen u hiervan op de hoogte stellen.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met MyParcel. Zij bezorgen uw bestelling op het door u aangegeven verzendadres.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering, dan zal het indien mogelijk bij uw buren worden afgeleverd. U ontvangt een briefje in de brievenbus op welk huisnummer uw pakket is afgeleverd. Indien uw buren ook niet thuis zijn, laat MyParcel een bericht achter dat zij de volgende werkdag zal komen. Bent u ook de daaropvolgende dag niet thuis, dan ontvangt u een bericht dat u uw pakket op kunt halen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van MyParcel.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen, dit geldt alleen voor niet consumeerbare bestellingen. In deze periode kun u de bestelling ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren, met uitzondering van eetbare producten. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken na ontvangst wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neemt u direct na ontvangst contact met ons op, dan proberen wij u verder te helpen. Dit kan telefonisch op telefoonnummer 020-4711323 of stuur een email naar info@pacomertraiteur.nl.